Prinsessa har meldt sin ankomst <3

Den 19 november ble vi endelig foreldre til ei perfekt lita tulle på 3240 gram og 50 cm. Siden frøkna ikke hadde tenkt seg ut selv ble jeg satt i gang tirsdag 17 på ettermiddagen og bare et par timer etter midnatt fikk vi se ho for første gang. Må si jeg er imponert over mannen som ikke svimte av slik som jeg hadde forventet. Han og sykehus/blod hører rett og slett ikke sammen!

Baby jenta vår har kommet

Frøkna skal hete Margrethe Elisabeth som er en vri etter våre bestemødre- jeg er så glad i tradisjoner og liker å bruke opp igjen navn som vi har i slekta. Nå etter 3 uker hjemme fra barselhotellet så begynner nervene endelig å roe seg, var så redd for å gjøre feil og ikke forstå hva lille frøkna trengte, søvnen har også vært ganske bra etter den første uken. Hun sover jo opptil 7-8 timer i strekk på natta så vi er blitt fortalt at vi er superheldige med jenta vår ❤

Vi fikk endelig i forrige uke svar fra NAV ang foreldrepengene, så da er endelig det også i boks!  Det er veldig greit å ha permisjon på lærerlønn, det blir mye enklere for oss da vi får kjøpt alt vi fortsatt trenger til frøkna.
Det som mangler nå er vel en tripp trapp fra Stokke , stor badebalje og en babygym fra Babyshop. Da har vi vel det vi trenger sånn ca frem til frøkna er nærmere et år tenker jeg. Klær har vi vært så heldige å fått i massevis fra fjerne og nære venner 🙂

Legg igjen en kommentar